Besvarat
Felaktigt IMEI-nummer vid Galaxy S10+ buds registrering
Hej,
Jag fick min Galaxy S10+ i lördag och jag försöker registera min mobil I members appen sedan men jag får alltid felaktigt IMEI-NUMMER meddelande. Har ni skickat fel mobil model till era kunder? Om det går inte registrera mobilen då vill jag att ni skicka mig Samsung buds eller värde check så kan jag köpa dem.
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör
Jag fick min Galaxy S10+ i lördag och jag försöker registera min mobil I members appen sedan men jag får alltid felaktigt IMEI-NUMMER meddelande. Har ni skickat fel mobil model till era kunder? Om det går inte registrera mobilen då vill jag att ni skicka mig Samsung buds eller värde check så kan jag köpa dem.
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör
Bäst svar av Erik
Nu har vi diskuterat frågan internt och jag kan bekräfta att det handlar om ett tekniskt fel hos Samsung. Tyvärr är det inget vi kan påverka från vår sida utan man behöver vända sig till dem.
Samsung har även gått ut med nedan meddelande:
Länk
Om ni fortfarande har frågor gällande leverans och er beställning vänligen besök: http://support.veddestagruppen.se
För kampanjsupport vänligen kontakta: 0771-403020
UPDATE - info från Samsung -
Anledningen till felmeddelandet är att ett stort antal IMEI nummer inte blivit uppladdade i databasen korrekt, men det håller på att lösas nu.
Tiden för redeem kommer att förlängas, alla som är berättigade till Buds kommer att få det även om det kommer att dröja något.
Pga ovan fel är det många som ringer till Samsungs kampanjavdelning, varför det är svårare att komma fram just nu. Samsung ber om att prova vid olika tider under dagen alternativt vänta nån vecka och prova igen då det förhoppningsvis lugnat sig.
📳PING@muataz @Oshotta @Heimo @Chipsgeneralen
Visa originalSamsung har även gått ut med nedan meddelande:
För närvarande upplever vi problem med att kunder inte får sin orderbekräftelse samt problem att lägga till sitt IMEInummer vid registrering.
Vi är medvetna om detta problem och arbetar för att lösa detta så snart som möjligt. Vi beklagar detta och tackar för ditt tålamod.
Vänligen prova igen vid ett senare tillfälle.
Länk
Om ni fortfarande har frågor gällande leverans och er beställning vänligen besök: http://support.veddestagruppen.se
För kampanjsupport vänligen kontakta: 0771-403020
UPDATE - info från Samsung -
Anledningen till felmeddelandet är att ett stort antal IMEI nummer inte blivit uppladdade i databasen korrekt, men det håller på att lösas nu.
Tiden för redeem kommer att förlängas, alla som är berättigade till Buds kommer att få det även om det kommer att dröja något.
Pga ovan fel är det många som ringer till Samsungs kampanjavdelning, varför det är svårare att komma fram just nu. Samsung ber om att prova vid olika tider under dagen alternativt vänta nån vecka och prova igen då det förhoppningsvis lugnat sig.
📳PING
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.