Besvarat

Mer data dras än tidigare

  • 3 November 2018
  • 2 svar
  • 306 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej,

Sedan i somras så tar ofta min surf slut vilket den väldigt sällan gjort tidigare. Jag skulle vilja veta varför! Misstänkte först dotters spelande men när vi stoppade detta fortsatte surfen ta slut, funderade sedan om Spotify inte ingick i fri musik streaming men det har jag läst att det gör så frågan är vad som äter upp min surf!?
Återkom om ni behöver uppgifter för att kolla detta!

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Nils 9 November 2018, 12:23

Visa original

2 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hejsan @JForce !

Det är svårt för oss att säga exakt vad det är som datan går till. Vi kan nämligen inte se specificerat detta, utan endast musikstreaming. Dock så påverkar Spotify, som du skriver, inte datan i ditt abonnemang. Den information kring användning vi kan ge, är densamma som du smidigt hittar direkt på Mitt3.

Rent generellt, så är det inte ovanligt att förbrukningen av data höjs under sommaren. Man använder generellt mer data då, och t.ex så kan detta då fortlöpa även efter.

Du har alltid möjlighet att höja upp ditt abonnemang om du känner att datan inte räcker till.
Användarnivå 7
Emblem +38
Du kan alltid kolla i din telefons inställningar vilka program som drar data, och då så kan du se vilka som drar mycket. Och då räkna bort tex Spotify.

Svara