Besvarat

Min nya telefon

  • 31 August 2018
  • 1 svar
  • 155 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej
Jag heter Monika Lisovska med personummer xxxxxxxx, min telefonnummer är xxxxxxxx
Jag vill fråga vad hände med min nytt telefon Samsung S9 som ni lovade att jag skulle få före tisdag ( jag åker på semester på tisdag ) Ni har förlängt mitt abonnemang men fortfårande jag har inte fått min telefon. Jag pratade i telefon med någon av Er i tisdag och han sa att telefonet skulle skicka på onsdag.
Tack sa mycket
Mvh
Monika Lisovska

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Tristan 1 September 2018, 15:39

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Monika!

Om du har beställt via 3.se eller Kundservice så hanteras din order av ett externt företag.
Fram tills dess att ordern är behandlad av dem kan inte någon på 3 säga exakt när du kan få din leverans.

När ordern har blivit behandlad skapas också en elektronisk leveransuppgift inkluderande Kolli-ID och försändelsen är därefter sökbar under leveransens gång.

Värt att veta är att en försändelse har 14 dagars liggtid hos utlämningsstället räknat från den dag leveransen skannas in som ankommen till utlämningsstället.

Ifall du kommer att vara bortrest längre tid än 14 dagar behöver du ta kontakt med Kundservice och be dem ordna förlängd liggtid, upp till 1 månad är möjligt.

Svara