Besvarat

Mina avtal!?

  • 29 March 2019
  • 1 svar
  • 607 visningar

Hej
Jag har flertal tillfällen ringt till England om mina avtal jag har och en som gått ut.
Det förbannade företaget som skrev dessa avtal lovade dyrt och heligt att era avtal var så bra och Hade Bäst mottagning.
Nu är det så att jag fått haft mina avtal med Telenor och Telia kvar.
Inte så under dom här åren jag haft hos er.. Jag har betalat och inte bråkat så mycket, pga av hjärtoperationer under 3års tid.
Jag ville ha en slutfaktura i oktober förra året. På alla avtal med er. Men har ej fått något besked om nåt.. Nu har jag betalat ca 1500 till 2300 i månaden för avtalen 1mobil och internet dosa. Det värsta är att det avtalet som min sambo hade, kunde hon nyttja när hon var i mellansverige.. Om ni ser hur allt är utnyttjat.. Så borde ni sett att nåt var fel?? Det är mycket pengar att ha 6 avtal med olika varav ert ej går att utnyttja.. Jag är sjukpensionär och har ej så mycket att utnyttja i månaden, så ni skulle egentligen få betala tillbaka pengarna,och utbilda era som säljer era avtal m, m
Avsluta mina avtal med er nu,för jag har totalt 0 i mottagning med er. Och behöver kontakt pga av hjärt byte som skall ske..
icon

Bäst svar av Nils 1 April 2019, 14:48

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hej @Nordankäl 2 och varmt välkommen till 3Community! 🙂

Givetvis ska vi hjälpa dig att avsluta dina abonnemang om du önskar göra detta. Då detta är ett öppet forum kan vi dock härifrån ej ordna detta, men om du kontaktar oss över telefon på nummer 0771 735 300 så hjälper vi dig direkt!

Svara