Besvarat

Mitt SIM-kort har slutat fungera

  • 2 May 2018
  • 1 svar
  • 570 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Jag beställde en mobiltelefon + abonnemang och fick hem ett simkort i samma veva, sedan gjorde jag en nummerflytt så jag skulle få med mig mitt gamla nr och idag har mitt gamla sim kort slutat att fungera men jag har inte fått ett nytt sim kort av er. Är mitt gamla nummer flyttat till det första sim kortet jag fick(som, men som har ett annat mobilnummer eller ska jag få ett nytt?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Johnny 2 May 2018, 15:47

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @sheila, och varmt välkommen till 3Community!
Tack för din fråga.

Om du beställt en nummerflytt i samband med abonnemanget så kommer ditt gamla nummer att flyttas in på ditt abonnemang efter 2-5 arbetsdagar.

Du kommer inte att behöva något nytt SIM-kort utan du använder helt enkelt det SIM-kortet som vi skickade med telefonen. Ditt nummer som du har flyttat över till oss har ersatt det tillfälliga nummer som fanns på SIM-kortet tidigare. 🙂

Svara