Besvarat

Mobilabonnemang

  • 16 November 2018
  • 1 svar
  • 164 visningar

Tjena jag kom precis hem från semestern och tänkte slå på mobildata igen. När jag startar den så ber 3 mig att "logga in på nätverk". När jag klickar på den så kommer det upp att jag har nått min kostnadsgräns. I Marocko där vi var på semestern använde jag upp sugen jag hade där men nu när jag kommer till Sverige byter den inte över till de gränser jag har här. Hur fixar man det?
icon

Bäst svar av Pettersson 16 November 2018, 17:53

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej!

Jag skulle tro att du har nått en kostnadsspärr som gör att abonnemanget spärras mot utgående trafik. Denna kan du själv ändra eller tar bort genom att logga in på Mitt3 som administratör.

Kundservice kan även hjälpa dig med detta. Du når kundservice på 0735-300 400, alternativt via chatt och mail här.

Svara