Skip to main content

Jag börjar med att tacka för snabb hjälp när jag bad om det………
Nu till problemet:
Mitt SIM-kortet är låst, behöver ett nytt (men även nytt nummer)

07xxxxxxxx har jag haft ända sedan jag tjänstgjorde inom ambulanssjukvården!
Jag  har inte många kontakter kvar från den tiden och numret har varit tillgängligt
för alla under många år.
Tack på förhand
MVH från Bengt
 

:

Hejsan 🙂,  @Cabanis31 

Om det bara var ett sim-kort du skulle behöva nytt av , så kan man beställa det genom att logga in med BankID på Mitt3 i webbläsaren eller Mitt3 appen . Alternativ om man kan ringa kundservice och legitimera sig . Eller har vägarna förbi en 3Butik . Så fall om du har mölighet till något Wi-Fi att koppla upp telefonen på och legitimera sig vid kontakt . Eller om du har annat Bankid på pc tex.

Men eftersom du också vill byta nummer , så skulle jag nog säga att det är bäst att kontakta kundservice så hjälper dom dig med båda sakerna.

 

Numret till 3 är 0735-300 400 🙂

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Eftersom detta är ett öppet forum , så är det tyvärr inget man kan göra härifrån forumet. Och därav kan det också vara bra att vara försiktig över sina personliga uppgifter, eftersom dom syns öppet för alla besökare.

Hoppas det löser sig efter dina önskemål när du väl varit kontakt med kundservice 😉

 

/F


Lämna en kommentar