Besvarat

Nytt SIM-kort vid stöld. Spärrat abonnemang.

  • 30 juni 2018
  • 1 svar
  • 163 visningar

Min mobil är borta så jag spärrade abonnemanget enligt instruktionerna och har fått ett nytt sim-kort. Sim-kortet är aktiverat och flyttat till en gammal mobil som inte är smartphone. Jag kan inte alls ringa eller få samtal med mobilen nu. Behöver jag ta bort spärren på abonnemanget? Eller är det någon annan orsak att det inte fungerar?
icon

Bästa svar av Pettersson 30 juni 2018, 20:09

Jag tror att det är så, att du måste spärra upp abonnemanget också. 🙂 Om möjligt är nog det enklaste att försöka ringa till 3 med någon annan telefon.
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Jag tror att det är så, att du måste spärra upp abonnemanget också. 🙂 Om möjligt är nog det enklaste att försöka ringa till 3 med någon annan telefon.

Svara