Skip to main content
Besvarat

Nytt SIM-kort vid stöld. Spärrat abonnemang.

  • 30 juni 2018
  • 1 svar
  • 637 visningar

Min mobil är borta så jag spärrade abonnemanget enligt instruktionerna och har fått ett nytt sim-kort. Sim-kortet är aktiverat och flyttat till en gammal mobil som inte är smartphone. Jag kan inte alls ringa eller få samtal med mobilen nu. Behöver jag ta bort spärren på abonnemanget? Eller är det någon annan orsak att det inte fungerar?

Bäst svar av Pettersson

Jag tror att det är så, att du måste spärra upp abonnemanget också. 🙂 Om möjligt är nog det enklaste att försöka ringa till 3 med någon annan telefon.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2689 kommentarer
  • Svar
  • 30 juni 2018
Jag tror att det är så, att du måste spärra upp abonnemanget också. 🙂 Om möjligt är nog det enklaste att försöka ringa till 3 med någon annan telefon.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies