Besvarat

Obegränsad surf slut?

  • 11 November 2019
  • 10 svar
  • 1644 visningar

Hej,

jag har fått ett nytt abonnemang med obegränsat surf men jag fick ett sms att min surf var slut, hur kan detta hända? Jag surfade i Max tio minuter.

icon

Bäst svar av Pettersson 12 November 2019, 14:17

Visa original

10 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

Hej,

 

det låter konstigt! Är det så att du har beställt en ny telefon med abonnemanget? Har den telefonen skickats till dig?

Hej, 

ja jag har beställt en ny mobil som skall komma nästa vecka så just nu använder jag mig av min gamla men fick instruktioner att jag skulle stoppa i det nya sim-kortet idag.

Användarnivå 7
Emblem +40

Hmm okej, har du precis bytt till 3 eller har du bara förlängt ditt abonnemang hos 3?

Jag bytte till 3 nu, vi flyttade även mitt gamla numer till 3

Hmm okej, har du precis bytt till 3 eller har du bara förlängt ditt abonnemang hos 3?

Jag bytte till 3 nu, vi flyttade även mitt gamla numer till 3

Användarnivå 7
Emblem +40

Har det kommit som ett SMS eller som någon notis? Om du har beställt obegränsad surf låter det konstigt att surfen skulle ha tagit slut. 
 

Fungerar surfen för dig?

Har det kommit som ett SMS eller som någon notis? Om du har beställt obegränsad surf låter det konstigt att surfen skulle ha tagit slut. 
 

Fungerar surfen för dig?

Nej surfen fungerar ej, jag fick ett sms att min surf va slut även fast jag ska ha obegränsat med surf.

Användarnivå 7
Emblem +40

Det låter konstigt att din obegränsade surf skulle ha tagit slut. Det finns en spärr per dygn, men denna borde släppt vid midnatt. 

 

Det bästa är om du kontaktar 3Kundservice så kan de se över detta mer specifikt. Här hittar du kontaktuppgifter.

Ni är så dåliga. Ingen kuntjänst på helger där alla kan behöva er! 

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @MMM 

Tråkigt att höra att du inte hunnit få hjälp med ditt ärende . Vad behöver du hjälp med ,  är det något forumet kan hjälpa dig med ? Så länge de inte gäller fakturor osv, som man får ringa kundservice för . Är det brådskande kan 3 butik vara värt att besöka . 

 

Chatten har varit öppen idag 9-15 iaf . 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss 

Annars är det först på måndag som det går att nå kundservice. 

Med vänlig hälsning, F 

 

Svara