Besvarat

Omförhandling av avtal som varit vilseledande av Viggo

  • 12 September 2019
  • 1 svar
  • 265 visningar

Hej
Mitt namn är Jonas Dahlström och har av en Viggo-butik i Malmö på Jägersro blivit lurad på abonnemang jag inte behöver.

Jag vill lösa det så gott det går. Är beredd att betala mig fri från de tjänster jag ej behöver.

Följande tjänster har jag ingen användning av:

1 3Bredband hemma 100 GB 0710000XXXXXXX Bindningstid tom 2021-01-18

2 3 Bredband hemma 100 GB 0710000XXXXXXX Bindningstid tom 2021-01-18

3 3fastpris 5 GB 07XXXXXXXX Bindningstid tom 2019-10-17

Har en månadskostnad på 2 600 kr! Vilket är hutlöst mycket!

Jag blev även uppringd av en säljare från Hallå mobil som sa att han representerade 3. Skulle se över abonnemanget men fick ytterligare ett för mig värdelöst abonnemang på 100 GB för 734 kr/mån. Över 3 000 kr i månaden för allt!

Jag är beredd att kompromissa men anser att jag inte förstått vad jag godkänt förrän jag låtit en vän titta på mina abonnemang.

Har blivit ombedd att kontakta er då det är tydligt att jag blivit vilseledd av säljare som påstått att surfplatta och högtalare var gratis! Ber allra ödmjukast om hjälp. Hallå konsument följer mitt fall med intresse.
Med vänlig hälsning

Jonas
Tel 073 XXX XX XX
Mejl: XXXX

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Jocke 16 September 2019, 09:55

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej.

Tack för att du tar dig tiden och meddelar oss detta.
Eftersom det här är ett öppet forum kan vi inte hjälpa dig med specifika ärenden kring dina abonnemang och vi har heller ingen möjlighet att se över dess villkor.

Jag har ordnat så att du kommer att komma i kontakt med ansvarig avdelning hos oss på Tre. De kontaktar dig via e-post.

Ha en fin dag.

Svara