Besvarat

Pålurad grejer av Viggo

  • 6 June 2021
  • 1 svar
  • 148 visningar

Hej! Jag blev lovad guld och gröna skogar. Fick en Lenovo platta och ett par hörlurar Blåmärke. Tänkte att strunt samma för hörlurarna var ju bra. Men sen såg jag att de var på rea i en butik och normalpris var satt till 699 kr och jag har ju betalat över tvåtusen. Samma med Lenovoplattan som kostar mig 2500 kr och förmodligen inte var värd de pengarna… de pengarna har ju nu Tre fakturerat mig trots att det var bedragare som lurade på mig grejer till överpriser.

 

Blev också utsatt för ett annat bedrägeriförsök av samma bolag men när de försökte få mig att godkänna tillbehör för 18.000 kr med bank-id men då fattade jag att det var en bluff. De sa dock att det var bara att godkänna... men det gick jag inte på.

icon

Bäst svar av JeppePeppe 7 June 2021, 11:39

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Hej @Hellstream!

Tråkigt att höra om din upplevelse, och jag beklagar ifall du känner dig lurad. Jag rekommenderar i detta fall att ringa in till oss, så kan vår abonnemangsavdelning som hanterar ärenden där det blivit fel via återförsäljare kan hjälpa dig och reda ut detta. Ring in per telefon på nummer 0735-300 400 :rainbow:

Svara