Besvarat

S20+ leveransdatum

  • 4 April 2020
  • 5 svar
  • 187 visningar

Hej

 

Har beställt en Samsung Galaxy S20+ i svart.

Finns nån prel. Leverans vecka på dessa? 

Mvh

Johan 

 

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till abonnemang

icon

Bäst svar av JeppePeppe 6 April 2020, 14:54

Visa original

5 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @Johan85, välkommen till forumet :rainbow:

Just nu har vi ingen beräknad leveranstid, utan de skickas ut i turordning där de som har beställt först, får den först osv. 
Jag håller tummarna om att du har luren snart, och att du blir nöjd med den!

TRE Blir Sämre och Sämre..efter Grundares Död…!!!

Alla överbetalda anstälda skiter i Kunderna

 

Läste TREs annons om S20 plus 5G  Promenerade ner till BURLÖVS Centrum  - Arlöv -  Skåne….Ville Förlönga mitt Abonnemang som Går ut om 24 Dagar..,,träffade en  100 % Ointresserade anstäld där  

Klckan var 17,30  söndag  den 29 november..

Jag fick höra att S20 Plus 5G  är slut i Sverige...och Hejdå…

Fick inget ERBJUDANDE ..Han var mer intresserad av sin fjälla...än mig Kunden!
jag kunde ha fått en  Samsung Plus Ultra  G...Om det är  så att TRE är mån om att Behålla Kunden !..Men NEJ,,,..Ingen Intresse från TRE !!

 

Undrar om jag kan få min S20 Plus 5G..? och  Få mig Tillbaka till TRE!! !! Om NI vill annars det Blir ANNAN Operatör för min del..

 

Hjäp mig  !

 

Mvh: Zoltan

Användarnivå 7
Emblem +38

Läste TREs annons om S20 plus 5G  Promenerade ner till BURLÖVS Centrum  - Arlöv -  Skåne….Ville Förlönga mitt Abonnemang som Går ut om 24 Dagar..,,träffade en  100 % Ointresserade anstäld där  

Klckan var 17,30  söndag  den 29 november..

Jag fick höra att S20 Plus 5G  är slut i Sverige...och Hejdå…

Fick inget ERBJUDANDE ..Han var mer intresserad av sin fjälla...än mig Kunden!
jag kunde ha fått en  Samsung Plus Ultra  G...Om det är  så att TRE är mån om att Behålla Kunden !..Men NEJ,,,..Ingen Intresse från TRE !!

 

Undrar om jag kan få min S20 Plus 5G..? och  Få mig Tillbaka till TRE!! !! Om NI vill annars det Blir ANNAN Operatör för min del..

 

Hjäp mig  !

 

Mvh: Zoltan

 

 

Hej, va tråkjigt att du fick en så dålig upplevelse i butik….

Du kan alltid kontakta Kundservice för att få hjälp med beställning och förlänga abbonemanget. 

Jag skulle vilja tipsa om antingen s20 FE (som är lite uppdaterad men otroligt bra) Eller Note20 ultra som du vill ha en stor och otroligt kompetent telefon, just nu ingå Buds live med Note20 ultra. Riktigt bra hörlurar! 

Hej..Tack för ditt Intetsägande svar…!  Typisk för en Ung Överbetalt anställd...enligt mig..!

 

Joo jag fick ett SMS från TRE den 30 ende..  efteråt att jag aviserade att jag Lämnat TRE .. pga den Ointresserade anstälda i Burlov Centrum på söndag  den 29 November!

 

Men jag Ringde upp TRE  på den angivna tel nmret  kl 16,44..för att Höra TRE s Erbjudande…..

 

Jag fick Nummer 105 i Kön…..

  • Det är en Mycket Effektiv sätt att Bli av med  Klagande Kunder ..hihiihi--
  • Jag Väntade..väntade..Och När jag Nådde  siffran  104  KOPPLADES Jag Bort ..HIHIII..

    Mycket Effektiv !!...Nu väntar jag igen..den nya kö numret var  83….
  • Jag lovar Berätta om restenav  TREs Äventyr!!

Jag vill ha fortfarande en  Samsung S20 Plus 5 G telefon  med  50 GB Internet  för 449 Skr

Alternativt på en S20 plus Ultra …

 

Jo  TRE får gärna ringa upp mig efter kl 17.00  om Ni Vill Ha mig Tillbaka !

 

Mvh: 10653935543

Svara