Svar
SIM-kort förlorat, behöver ett nytt
Min mobil är stulen och jag vill spärra simkortet och få ett nytt. XXXXXXXXXX XXXXXXXXXX
[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - Ämnet har flyttats till abonnemang
[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - Ämnet har flyttats till abonnemang
Bäst svar av Nils
Halloj @Kapten !
Tråkigt att mobilen har blivit stulen! 😥
Precis som@Krigarn skriver behöver du kontakta kundservice eller en 3Butik för att spärra abonnemanget. I samband med det kan dom även skicka dig ett nytt SIM-kort (I 3Butik kan du få det direkt över disk). Du kan även smidigt via Mitt3 beställa ett nytt SIM-kort. Oavsett hur du beställer ett nytt kort är det alltid kostnadsfritt! 🙂
Tråkigt att mobilen har blivit stulen! 😥
Precis som
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
