Min mobil är stulen och jag vill spärra simkortet och få ett nytt. XXXXXXXXXX XXXXXXXXXX
Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - Ämnet har flyttats till abonnemang
Sida 1 / 1
Antingen ring kundtjänst (https://tel:0735 300 400) från en annan telefon och spärra det själv via telefonsvararen eller skicka mail till kundtjänst (https://www.tre.se/privat/kundservice/kontakta-oss-0/maila-privat-ftg/skriv-til-oss/) eller besök en tre-återförsäljare och be dem hjälpa dig. Pretty much anything but this way, bro.
Protip: om du hämtar ett nytt sim i butik istället för att beställa det online kostar det ingenting.
Protip: om du hämtar ett nytt sim i butik istället för att beställa det online kostar det ingenting.
Halloj @Kapten !
Tråkigt att mobilen har blivit stulen!
Precis som@Krigarn skriver behöver du kontakta kundservice eller en 3Butik för att spärra abonnemanget. I samband med det kan dom även skicka dig ett nytt SIM-kort (I 3Butik kan du få det direkt över disk). Du kan även smidigt via Mitt3 beställa ett nytt SIM-kort. Oavsett hur du beställer ett nytt kort är det alltid kostnadsfritt! 🙂
Tråkigt att mobilen har blivit stulen!
Precis som
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.