Skip to main content
Hej!



Råkade tyvärr tappa min trotjänare på bussen (Samsung galaxy S7). Den köpte via Telia med abonnemang. Jag bytte sedan till 3 då ni erbjöd ett bättre abonnemang. Problemet är att jag just nu inte kan förlänga abonnemanget (Kan förlänga tidigast 2019-01-23), men vill gärna betala för en ny telefon. Jag har inte pengarna till att casha en ny telefon, utan skulle gärna vilja lägga på kostnaden på abonnemanget istället. Går detta att lösa på något sätt?



Mvh,



Philip



Ämnet har flyttats till abonnemang
Hej 🙂



Om du har bindningstid på ditt abonnemang går det ibland ändå att lösa. I ditt fall kan du ju förlänga ditt abonnemang ganska snart.



Min rekommendation är att du ringer till 3Kundservice på 0735-300 400 en vardag 8-18, så kan de se över vilka möjligheter du har. Ett alternativ kan ju vara att betala av någon månad i en klumpsumma för att kunna förlänga direkt, ibland finns det även andra lösningar.



Berätta gärna hur det gick! 🙂

Lämna en kommentar