Skip to main content

Hej!

Jag försöker spärra min telefonnummer som är på denna kontot, det går inte att göra själv så snälla hjälp mig. Jag förstår fortfarande inte varför jag har två telefonnummer och min mobil är en hel annan abonnemang. Snälla kontakta mig så snart som möjligt 🥲🥲 kan inte betala fakturan på numret jag använder just nu för att det går inte att logga in via BankID

Hej!

Jag försöker spärra min telefonnummer som är på denna kontot, det går inte att göra själv så snälla hjälp mig. Jag förstår fortfarande inte varför jag har två telefonnummer och min mobil är en hel annan abonnemang. Snälla kontakta mig så snart som möjligt 🥲🥲 kan inte betala fakturan på numret jag använder just nu för att det går inte att logga in via BankID

@Nadia Chami Välkommen till 3Community 🙌

Då detta är ett publikt forum så kan 3 inte hjälpa dig här med dina önskemål.. Ett tips är;

1. Ring 0735-300 400 och spärra ditt SIM-kort. Du kan ringa dygnet runt, så ring direkt!
  2. Du kan också stöldspärra själva telefonen (en så kallad IMEI-spärr) men det går bara att göras via vår Kundservice. En IMEI-spärr innebär att ingen kan använda din mobil för röstsamtal inom de delar av världen som använder sig utav den så kallade spärrdatabasen

Hoppas det hjälper er, annars ring till 3 kundtjänst 

Lämna en kommentar