Det står på ”Mitt 3” att mitt abonnemang är spärrat?
Bäst svar av frodrik91
Visa originalDet står på ”Mitt 3” att mitt abonnemang är spärrat?
Bäst svar av frodrik91
Visa originalHejsan 🙂,
Fungerar det att ringa/surfa för dig eller stämmer det överens med vad som visas på “mitt3” ?
Om räkningen är betald och inget släpar , och att ditt abonnemang inte har blivit anmält stulet “spärrat sim-kortet “ så att säga. Vid stöld av telefon tex.
Så skulle jag nog säga att kontakta kundservice på telefon , så kan dom se över vad det kan bero på och hjälpa dig vidare för att få ordning på det igen .
Här har du deras kontaktuppgifter. Om du möjligtvis kan ringa över wifi eller från något annat telefon nummer. Går även att besöka en 3butik om du har en sådan nära dig .
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
/F
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.