Vi har ett tillgodobelopp på 360:- enl er reskontra. Nu har ni spärrat våra telefoner…..
Bäst svar av frodrik91
Visa originalVi har ett tillgodobelopp på 360:- enl er reskontra. Nu har ni spärrat våra telefoner…..
Bäst svar av frodrik91
Visa originalHejsan 🙂,
För att se vad anledningen kan vara & få en lösning på spärren. Så behöver ni kontakta 3 Kundservice på telefon eller 3 Butik . Kanske även kan gå via chatt eller mejl .
Här har du deras kontaktuppgifter.
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Om du loggar in på Mitt3 i App eller Webbläsare . Kan du se så fakturan/fakturorna står som betalda / gröna .
/F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.