Skip to main content
Besvarat

Stulen mobil med abonnemang

  • 6 juli 2018
  • 1 svar
  • 473 visningar

Hej. Min dotters mobil är stulen. Vi har spärrat den. Får inte ut någon ny på 3försäkringen. Hur gör jag nu? Hon är tonåring och behöver en mobil. Måste vi betala på telefonen som är stulen? Galaxy s7 gold.

Bäst svar av Pettersson

Ja, mobilen behöver betalas ändå. Ett alternativ kan ju vara att kolla med hemförsäkringen och se om den täcker på något sätt.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 6 juli 2018
Ja, mobilen behöver betalas ändå. Ett alternativ kan ju vara att kolla med hemförsäkringen och se om den täcker på något sätt.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies