Enligt mina senaste avtal. Så skulle jag få 10G surf per månad i ett år. Undrar nu bara varför det inte blivit så? Har bara 5G i månaden på mina abonnemang. Inte för att det kostar mer men mycket besviken då det ej funkat. Har ringt i höstas en gång. Men det hände inget. Besviken då man inte kan använda de utlovade surfmängderna, enligt avtalen. Tack på förhand. M.V.H. P. Åresjö.
>Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hejsan @Shytag !
Kan det vara så att du har dubbelsurf med 3Surfa 5GB? När man har dubbelsurf ändras inte abonnemangets namn, utan det är exempelvis 5GB + 5GB. Man kan se det i Mitt3 om man klickar på den stora lila bollen - där ska det finnas två surfmängder om man har dubbelsurf.
Kan det vara så att du har dubbelsurf med 3Surfa 5GB? När man har dubbelsurf ändras inte abonnemangets namn, utan det är exempelvis 5GB + 5GB. Man kan se det i Mitt3 om man klickar på den stora lila bollen - där ska det finnas två surfmängder om man har dubbelsurf.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.