Hej!
Har två stycken 100Gb abonnemang. 100Gb är redan slut för januari, 5 dagar, och när jag tittar i appen så har det dragits 30 Gb per dag. Det underliga är att vi har knappt varit hemma och ingen utrustning på förutom routern. Vad har hänt?
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Svar
Surfmängd slut väldigt snabbt
Bäst svar av Chipsgeneralen
Hej, ni kan alltid testa byta lösenord på er router.
Jo, det kanske är lite högt att uppdatera saker för 30gb per dag.
Såhär skrev en anställt från tre på några som upplevde att surf tog slut väldigt snabbt
”Vad tråkigt att höra att ni upplever att något är fel med våra master och vårt internsystem, som får surfen att ta slut snabbare än den bör ha.”
vilket såklart säger lite, men jag rekommenderar er att felsöka problemet hos kundservice. För att få hjälp och kanske lite surf tillbaka om det nu är krångel.
Hoppas det löser sig!
Jo, det kanske är lite högt att uppdatera saker för 30gb per dag.
Såhär skrev en anställt från tre på några som upplevde att surf tog slut väldigt snabbt
”Vad tråkigt att höra att ni upplever att något är fel med våra master och vårt internsystem, som får surfen att ta slut snabbare än den bör ha.”
vilket såklart säger lite, men jag rekommenderar er att felsöka problemet hos kundservice. För att få hjälp och kanske lite surf tillbaka om det nu är krångel.
Hoppas det löser sig!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
