Skip to main content
jag har abonnemang, och jag har bröt min mobilskärm, och jag undrar om mobilen har försäkrinig or om jag kan byta mobilen och en ny får samma abonnemang?!



Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Välkommen till 3Community @casanova!



Jag beklagar att din mobiltelefon har gått sönder.



Önskar du se vilka tjänster som du har aktiva på ditt abonnemang besöker du Mitt3.

Där framgår det om du har en aktiv 3Försäkring.



Har du mot förmodan inte en 3Försäkring kan det vara värt att kontakta din hemförsäkring för att se om den täcker den typ av skador som din telefon har drabbats utav.



Du kan även förlänga ditt abonnemang med en ny mobiltelefon, då krävs det dock att du har mindre än tre månader kvar av din bindningstid. Det går bra att förlänga ett abonnemang via vår hemsida.

Lämna en kommentar