Tjena från Tranås.
Jo inte orkat kontakta 3 tidigare, p.g.a. mkt strul och dålig support tidigare år. Men nu tog min fåfänga över och jag betsällde Privatabonnemang, tror de var i Juni, en S8 hos 3 med 5GB surf för 349kr/mån.
Men täckningen är minst sagt usel, och lika dålig som många års strul med min S4 och S5. men trogen 3kund ändå. Vad är problemet hos 3 vad gäller svajande täckning och drift runt om i landet, inte minst här i Tranås?! T.o.m. någon agent som ringt mig flera ggr. och påtalat dito, ändå trodde denne Säljare att han kunde sälja på mig annat...
Jag har lika bra täckning på min adra tel Samsung Mini från Hallon för bara 99kr/mån?! VAD GÖRA?
–Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Sida 1 / 1
Hej Tehns!
Om du upplever sådana problem med täckningen i din mobil att du har problem med att nyttja ditt abonnemang rekommenderar jag dig att ta kontakt med Kundservice för att göra en felanmälan.
Kontakta oss
De kommer då att vilja ha minst tre olika exempel med datum och klockslag samt om det gäller samtal även numret du ringde till eller blev uppringd av.
Vad som händer därefter beror på vad teknikerna som hanterar den skapade felanmälan kommer fram till.
Om du upplever sådana problem med täckningen i din mobil att du har problem med att nyttja ditt abonnemang rekommenderar jag dig att ta kontakt med Kundservice för att göra en felanmälan.
Kontakta oss
De kommer då att vilja ha minst tre olika exempel med datum och klockslag samt om det gäller samtal även numret du ringde till eller blev uppringd av.
Vad som händer därefter beror på vad teknikerna som hanterar den skapade felanmälan kommer fram till.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.