Hej
Jag gjorde en sån värdering - skicka eller lämna in - få rabatt. Jag fick mail av Mitt3 och där stod det att jag skulle få en mail av PostNord och det har gått 6 dagar och jag har inte fått något. Den värderings saken står registrerat i appen men fortfarande inte fått något mail.
@Steven Sent svar men har du använt dig av 3 Återvinn? Isf kan det ta upp till en månad innan rabatten läggs in på din profil på Mitt3.
Annars går det bra att ringa kundtjänst på 0735-300 400, vardagar 9-18 om du har fler frågor?
Hej @Steven, varmt välkommen till 3Community! ![:wave_tone1: 👋🏻](https://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/png/1f44b-1f3fb.png?v=2.2.7)
Tolkar det som att du använt 3Återvinn.
Precis som @Martin 3 kund i 19år skriver kan det ta en månad innan rabatten för den återvunna enheten läggs till på abonnemanget, och ytterligare en månad innan detta syns på fakturorna då du får dina fakturor retroaktivt.
Har du redan skickat iväg enheten, eller väntar du på emballaget?
Om du ännu inte fått emballaget skulle jag råda att du kontaktar kundservice genom att klicka här.
Tveka inte på att återkomma om det skulle dyka upp någon fråga eller fundering ![:slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/png/1f642.png?v=2.2.7)
Hej @Limpen @Martin 3 kund i 19år
Jag använde 3återvinn ja. Jag skickade in min iPhone 14 för en och halv vecka sen och den telefonen blev tillbaka skickad till mig. Förstår inte vad jag gjorde för fel. Allt med telefonen funkar som den ska. Jag fick två telefoner i samma paket som dom skicka tillbaka den i.
Hej @Limpen @Martin 3 kund i 19år
Jag använde 3återvinn ja. Jag skickade in min iPhone 14 för en och halv vecka sen och den telefonen blev tillbaka skickad till mig. Förstår inte vad jag gjorde för fel. Allt med telefonen funkar som den ska. Jag fick två telefoner i samma paket som dom skicka tillbaka den i.
@Steven Fanns det ingen följesedel med i returen som beskriver vad som är orsaken till varför den skickades tillbaka? Varför två telefoner tillbaka?
Hej @Martin 3 kund i 19år
Nej det fanns inte de när jag öppnade paketet. Ingen förklaring till orsak eller varför just två telefoner.
Hej @Martin 3 kund i 19år
Nej det fanns inte de när jag öppnade paketet. Ingen förklaring till orsak eller varför just två telefoner.
@Steven Om jag förstått det rätt så gjorde du en värdering online och fick sen ett returpaket att skicka in din mobil med? Två veckor senare får du tillbaka din mobil plus en till utan förklaring?
Det här låter ju superskumt ![:thinking: 🤔](https://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/png/1f914.png?v=2.2.7)
Precis som du beskriver det @Martin 3 kund i 19år
Jag tycker också det är superskumt. Så nu har jag två iPhone 14 här hemma.
Precis som du beskriver det @Martin 3 kund i 19år
Jag tycker också det är superskumt. Så nu har jag två iPhone 14 här hemma.
@Steven ja man får väl gratulera
Det låter ju som ett fel hos avsändaren. Du kan annars ringa kundtjänst på 0735-300 400, vardagar 9-18 om du har hjärta att reda ut detta ![:smiley: 😃](https://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/png/1f603.png?v=2.2.7)
@Martin 3 kund i 19år Ja det får jag helt enkelt göra imorgon. Kan uppdatera mer imorgon.
@Steven Oj här har det mest troligt skett något galet ![:sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/png/1f605.png?v=2.2.7)
Uppdatera oss gärna när du vet mer! ![:slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/png/1f642.png?v=2.2.7)
@Steven Oj här har det mest troligt skett något galet ![:sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/png/1f605.png?v=2.2.7)
Uppdatera oss gärna när du vet mer! ![:slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/png/1f642.png?v=2.2.7)
@Limpen även solen har sina fläckar ![:wink: 😉](https://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/png/1f609.png?v=2.2.7)