Jag är i Hong Kong och reser vidare till Shanghai
jag var i kontakt med er före resan och ville ha egen Wi-Fi men ni har inte gett mig det. Jag måste ha det för att röra mig fritt i Asien
mvh
Catherine
Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hejsan @Neverstop !
När du befinner dig i Hongkong kan du surfa med abonnemangen
utan extra kostnad således du är uppkopplad mod Tres nät i Hongkong. Du kan läsa mer om det här. Utöver det om du har 3Surfa 10GB eller högre med 3Världen och du befinner dig i ett land som ingår i 3Världen i Asien kan du använda ditt abonnemang precis som hemma utan extra kostnad. Du kan läsa mer om 3Världen här på forumet.
När du befinner dig i Hongkong kan du surfa med abonnemangen
- 3Surfa 2GB till Obegränsat
- 3Fastpris 1GB till 60GB
- 3Total 3G och 0,5 till 50 GB
- 3Surf Bas, Plus, Max
- 3Maxfart 3GB och 30GB
- Kampanjabonnemangen 3Cupertino 25GB, 3Infinite Loop 25GB och 3Moscone West 25GB
utan extra kostnad således du är uppkopplad mod Tres nät i Hongkong. Du kan läsa mer om det här. Utöver det om du har 3Surfa 10GB eller högre med 3Världen och du befinner dig i ett land som ingår i 3Världen i Asien kan du använda ditt abonnemang precis som hemma utan extra kostnad. Du kan läsa mer om 3Världen här på forumet.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.