Besvarat

Är masten trasig?

  • 22 June 2019
  • 1 svar
  • 167 visningar

Vi har nästintill inget nät hemma för tillfället, verkar komma och gå och vid mätning med bredbandskollen kommer vi aldrig upp i mer än 1.5 mbit/sek nu! Gäller både vid wi-fi som är mobilt och via vanligt 4g- nät. Vem kontaktar jag för att se var felet ligger en helgdag??
icon

Bäst svar av Nils 24 June 2019, 15:04

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hejsan @Gyrling och varmt välkommen till 3Community! Kul att du hittat hit! 🙂

På rak arm är det svårt att säga på vad det beror på härifrån, utan jag skulle rekommendera att du tar kontakt med vår tekniska support för en eventuell felanmälan.

Dom har öppet vardagar mellan 08.00 - 20.00 och du når dom på nummer 0771 735 300.

Svara