Vi har nästintill inget nät hemma för tillfället, verkar komma och gå och vid mätning med bredbandskollen kommer vi aldrig upp i mer än 1.5 mbit/sek nu! Gäller både vid wi-fi som är mobilt och via vanligt 4g- nät. Vem kontaktar jag för att se var felet ligger en helgdag??
Sida 1 / 1
Hejsan @Gyrling och varmt välkommen till 3Community! Kul att du hittat hit!
På rak arm är det svårt att säga på vad det beror på härifrån, utan jag skulle rekommendera att du tar kontakt med vår tekniska support för en eventuell felanmälan.
Dom har öppet vardagar mellan 08.00 - 20.00 och du når dom på nummer 0771 735 300.
På rak arm är det svårt att säga på vad det beror på härifrån, utan jag skulle rekommendera att du tar kontakt med vår tekniska support för en eventuell felanmälan.
Dom har öppet vardagar mellan 08.00 - 20.00 och du når dom på nummer 0771 735 300.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.