Skip to main content
Besvarat

Beställa simkort på mitt3 fungerar inte

  • 2 april 2019
  • 1 svar
  • 231 visningar

Har beställt nytt simkort på mitt 3 flera gånger men det kommer inte varför????

Bäst svar av Nils

Halloj @SNote9 !

Det kan finnas olika anledningar till varför det inte fungerar. Jag anar dock att det rör sig om att vi möjligen har fel adress inlagd på dig.

Om möjligt kan du göra så att du vänder dig till en 3Butik då du kan få ett nytt kort direkt över disk. Alternativt kan du ta kontakt med kundservice som manuellt skickar ut detta till dig.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 826 kommentarer
  • Svar
  • 4 april 2019
Halloj @SNote9 !

Det kan finnas olika anledningar till varför det inte fungerar. Jag anar dock att det rör sig om att vi möjligen har fel adress inlagd på dig.

Om möjligt kan du göra så att du vänder dig till en 3Butik då du kan få ett nytt kort direkt över disk. Alternativt kan du ta kontakt med kundservice som manuellt skickar ut detta till dig.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies