Skip to main content
Besvarat

Bredband

  • 7 mars 2019
  • 1 svar
  • 208 visningar

Jag har en lång period nu försökt få hjälp med detta bredband jag har haft hur länge som helst utan att äns fått förbruka/använda. Det är ett bredband på 40 ni erbjudit som jag har betalat för till er i över 1 år.
Jag önskar få i ordning på detta omgående och vill gå vidare i detta fall och få tillbaka mina pengar igen. Det finns inte en människa som behöver betala massa pengar för något man inte använder så det gäller mig med.

Bäst svar av Emanuel

Hejsan Missm90

Om du behöver hjälp med ditt bredband så har vi en bredbandsavdelning som kan hjälpa dig att felsöka problem som du upplever. Ring vår kundservice och välj alternativet "bredband" så kikar dem på detta tillsammans med dig.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 392 kommentarer
  • Svar
  • 13 mars 2019
Hejsan Missm90

Om du behöver hjälp med ditt bredband så har vi en bredbandsavdelning som kan hjälpa dig att felsöka problem som du upplever. Ring vår kundservice och välj alternativet "bredband" så kikar dem på detta tillsammans med dig.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies