Besvarat

Bredband

  • 7 March 2019
  • 1 svar
  • 204 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Jag har en lång period nu försökt få hjälp med detta bredband jag har haft hur länge som helst utan att äns fått förbruka/använda. Det är ett bredband på 40 ni erbjudit som jag har betalat för till er i över 1 år.
Jag önskar få i ordning på detta omgående och vill gå vidare i detta fall och få tillbaka mina pengar igen. Det finns inte en människa som behöver betala massa pengar för något man inte använder så det gäller mig med.
icon

Bäst svar av Emanuel 13 March 2019, 09:49

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Hejsan Missm90

Om du behöver hjälp med ditt bredband så har vi en bredbandsavdelning som kan hjälpa dig att felsöka problem som du upplever. Ring vår kundservice och välj alternativet "bredband" så kikar dem på detta tillsammans med dig.

Svara