Besvarat

Fråga om intrång - mobilt bredbad

  • 14 mars 2019
  • 1 svar
  • 56 visningar

När vi ansluter till våra jobb får meddelande om att modemet har utsatts för intrång.
Hur åtgärdar vi de? Vad skall jag göra?
Vi har Huawei B525s.

/Lennart Carlsson

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till bredband
icon

Bästa svar av Jocke 19 mars 2019, 08:27

Hej @Bohuslamm.

Det låter märkligt. Min gissning är att det är någon säkerhetsinställning i modemet/routern alternativet i brandväggen eller det antivirusskyddet du har på din dator. Min rekommendation till dig är att ringa bredbandssupporten för att undersöka det närmare.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej @Bohuslamm.

Det låter märkligt. Min gissning är att det är någon säkerhetsinställning i modemet/routern alternativet i brandväggen eller det antivirusskyddet du har på din dator. Min rekommendation till dig är att ringa bredbandssupporten för att undersöka det närmare.

Svara