Besvarat

Fråga om intrång - mobilt bredbad


När vi ansluter till våra jobb får meddelande om att modemet har utsatts för intrång.
Hur åtgärdar vi de? Vad skall jag göra?
Vi har Huawei B525s.

/Lennart Carlsson

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till bredband
icon

Bästa svar av Jocke 19 mars 2019, 08:27

Hej @Bohuslamm.

Det låter märkligt. Min gissning är att det är någon säkerhetsinställning i modemet/routern alternativet i brandväggen eller det antivirusskyddet du har på din dator. Min rekommendation till dig är att ringa bredbandssupporten för att undersöka det närmare.

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Hej @Bohuslamm.

Det låter märkligt. Min gissning är att det är någon säkerhetsinställning i modemet/routern alternativet i brandväggen eller det antivirusskyddet du har på din dator. Min rekommendation till dig är att ringa bredbandssupporten för att undersöka det närmare.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings