Skip to main content
Svar

Fråga om intrång - mobilt bredbad

  • March 14, 2019
  • 1 svar
  • 143 visningar

När vi ansluter till våra jobb får meddelande om att modemet har utsatts för intrång.
Hur åtgärdar vi de? Vad skall jag göra?
Vi har Huawei B525s.

/Lennart Carlsson

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till bredband

Bäst svar av Jocke

Hej @Bohuslamm.

Det låter märkligt. Min gissning är att det är någon säkerhetsinställning i modemet/routern alternativet i brandväggen eller det antivirusskyddet du har på din dator. Min rekommendation till dig är att ringa bredbandssupporten för att undersöka det närmare.

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • Svar
  • March 19, 2019
Hej @Bohuslamm.

Det låter märkligt. Min gissning är att det är någon säkerhetsinställning i modemet/routern alternativet i brandväggen eller det antivirusskyddet du har på din dator. Min rekommendation till dig är att ringa bredbandssupporten för att undersöka det närmare.