När vi ansluter till våra jobb får meddelande om att modemet har utsatts för intrång.
Hur åtgärdar vi de? Vad skall jag göra?
Vi har Huawei B525s.
/Lennart Carlsson
Redigerat] - Ämnet har flyttats till bredband
Sida 1 / 1
Hej @Bohuslamm .
Det låter märkligt. Min gissning är att det är någon säkerhetsinställning i modemet/routern alternativet i brandväggen eller det antivirusskyddet du har på din dator. Min rekommendation till dig är att ringa bredbandssupporten för att undersöka det närmare.
Det låter märkligt. Min gissning är att det är någon säkerhetsinställning i modemet/routern alternativet i brandväggen eller det antivirusskyddet du har på din dator. Min rekommendation till dig är att ringa bredbandssupporten för att undersöka det närmare.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.