Skip to main content
Besvarat

Fråga om intrång - mobilt bredbad

  • 14 mars 2019
  • 1 svar
  • 136 visningar

När vi ansluter till våra jobb får meddelande om att modemet har utsatts för intrång.
Hur åtgärdar vi de? Vad skall jag göra?
Vi har Huawei B525s.

/Lennart Carlsson

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till bredband

Bäst svar av Jocke

Hej @Bohuslamm.

Det låter märkligt. Min gissning är att det är någon säkerhetsinställning i modemet/routern alternativet i brandväggen eller det antivirusskyddet du har på din dator. Min rekommendation till dig är att ringa bredbandssupporten för att undersöka det närmare.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 656 kommentarer
  • Svar
  • 19 mars 2019
Hej @Bohuslamm.

Det låter märkligt. Min gissning är att det är någon säkerhetsinställning i modemet/routern alternativet i brandväggen eller det antivirusskyddet du har på din dator. Min rekommendation till dig är att ringa bredbandssupporten för att undersöka det närmare.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies