Skip to main content

Kommer ej in på min router när jag har kopplat den till tv n hittar ej tv ns kanaler ni hade redan kopplat in mig fickjag refa på att det gjordes den 18/3 fast jag fick reda på att det skulle göras 22,/3

Hejsan 😉, @Bitte56 

Vilken variant av router är det ? Märke & modell .

Är det kopplat med nätverkskabel från routern till din tv , eller är det kopplat med Wi-Fi (Trådlöst ) . Och när du försöker ansluta med det trådlösa användarnamnet & lösenordet så funkar det inte  ?

Är inte riktigt med dig där va du syftar på där om dom datumen . Är det så att det var bestämt att ditt bredbandsabonnemang skulle aktiveras 22/3 , Men aktiverades i förtid den 18/3 ?

/F


Jag har kommit ingången inte alla kanaler


Och hur ska du få dina TV-Kanaler? 
 

Är det via ytterligare en box från ett annat företag eller är det via någon app ? 
 

/ F 


Hejsan @Bitte56 😊

 

Vi erbjuder endast WiFi och inte några TV-kanaler, så om du har lyckats koppla upp din TV till ditt WiFi men att TV-kanalerna inte fungerar är det företaget som du har TV-kanalerna via som du behöver ta kontakt med.

Hoppas det löser sig och ha en superfin dag! 😊


Lämna en kommentar