Skip to main content
Svar

Mobibredband

  • November 18, 2025
  • 1 svar
  • 23 visningar

Detta gäller mobilt bredband. Jag skrev nyligen ett avtal med er för internettjänster. De senaste dagarna har jag sett överföringshastigheter på 8–10 Mbit/s. Innan du kontaktar konsumentbyrån, vänligen ange orsakerna till detta tillstånd och förklara varför ni har en så katastrofal servicekvalitet.

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Jerzy_G, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Beklagar att bredbandet inte fungerar som förväntat!

Jag skulle verkligen rekommendera att du tar kontakt med vår bredbandsavdelning för att få hjälp med de problem du upplever.

1 svar

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • November 18, 2025

Hej ​@Jerzy_G, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Beklagar att bredbandet inte fungerar som förväntat!

Jag skulle verkligen rekommendera att du tar kontakt med vår bredbandsavdelning för att få hjälp med de problem du upplever.