Hej!
mitt mobila bredband som vi har valt att sätta i sommarstugan, fungerar inte alls som förväntat. Vi har ringt och föranmält och då skedde en förbättring under den dagen nu är det tillbaka på dålig nivå igen.
det laddar inte upp mer än ca 7 MB vilket är andelars för dåligt och vi kan inte använda bredbandet till det vi tänkt.
Detta är verkligen under all kritik eftersom vi ikväll inte kunnat använda det då supporten är stängd, någon som har tips på detta problem? Eller är det helt enkelt bara dåligt av operatören.
tack på förhand!
dRedigerat] - Ämnet har flyttats till bredband - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej @89Susanna och kul att du har hittat hit till 3Community.
Såhär på rak arm är det väldigt svårt att svara på vart problemet ligger någonstans. Är det täckningen i området? Hårdvaran till bredbandet? Eller kanske bara någon tillfällig störning?
Min rekommendation till dig är att kontakta vår renodlade bredbandssupport. De har alla verktygen och förutsättningar för att felsöka just ditt ärende för att försöka få en förbättring på de problem du upplever med bredbandet.
Du når bredbandssupporten här.
Ha en fin sommar!
Såhär på rak arm är det väldigt svårt att svara på vart problemet ligger någonstans. Är det täckningen i området? Hårdvaran till bredbandet? Eller kanske bara någon tillfällig störning?
Min rekommendation till dig är att kontakta vår renodlade bredbandssupport. De har alla verktygen och förutsättningar för att felsöka just ditt ärende för att försöka få en förbättring på de problem du upplever med bredbandet.
Du når bredbandssupporten här.
Ha en fin sommar!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.