Skip to main content
Besvarat

När kommer min router?

• 8 maj 2019
  • 3 svar
  • 209 visningar

Hej jag teckna ett abonnemang tre bredband hemma och i de ingick en router som jag ej har fått, tecknade abonnemanget förra veckan. Och routern finns i lager på eran hemsida.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till bredband - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Pettersson

Hmm, konstigt att du inte hört något än. Om du inte får någon avi från PostNord under morgondagen är det nog bäst att du ringer till 3Kundservice som kan se över vart paketet befinner sig. Du når kundservice på 0735-300 400. 🙂
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 8 maj 2019
Hej! Normal leveranstid brukar vara 2-3 arbetsdagar om jag förstått det rätt. När gjorde du beställningen?

• Nykomling
  • 8 maj 2019
Gjorde den i torsdag förra veckan.

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 8 maj 2019
Hmm, konstigt att du inte hört något än. Om du inte får någon avi från PostNord under morgondagen är det nog bäst att du ringer till 3Kundservice som kan se över vart paketet befinner sig. Du når kundservice på 0735-300 400. 🙂

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies