Skip to main content
Svar

Omöjligt långsamt bredband

• November 4, 2025
  • 1 svar
  • 71 visningar

Har mobilt abonnemang som funkar jättebra i vanliga fall, men sedan igår så har det gått segt, så segt att det inte räknas som man har internet ens…

Funkar jättebra UTANFÖR där jag bor, vilket är Åkers Styckebruk, men så fort jag anlände i Åkers, då slutade musiken spela i bilen och internet slutade funka helt.

Funkade bra i Stockholm, funkade bra i Strängnäs, men sen kom jag hem och den funkar inte alls.

Vad är det som pågår i Åkers Styckebruk? VAD händer i Åkers?!

PS. Ja jag har testat med 4G, jag har startat om mobilen, jag har satt på flygplans läge, jag har slagit mobilen på baksidan, jag har ringt Microsoft Support och jag har get dom kupong koderna, jag tände lite rökelser och befriade huset från förbannelser, så ja, det är inget fel på min sida så vitt jag vet...

Bäst svar av Pettersson

@S3377 Hej,

det finns just nu en pågående driftstörning i Åkers styckebruk med omnejd, se område nedan, som påverkar 4G och 5G-nätet. Tre är medvetna om felet. Just nu är det beräknat att det är åtgärdat under morgondagen. Skulle så inte vara fallet kan du kontakta kundservice som kan hjälpa dig vidare. Om du fortsatt kan genomföra samtal, är det rekommenderat att du ringer till kundservice under öppettiderna - du hittar kontaktuppgifter här.

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • November 5, 2025

@S3377 Hej,

det finns just nu en pågående driftstörning i Åkers styckebruk med omnejd, se område nedan, som påverkar 4G och 5G-nätet. Tre är medvetna om felet. Just nu är det beräknat att det är åtgärdat under morgondagen. Skulle så inte vara fallet kan du kontakta kundservice som kan hjälpa dig vidare. Om du fortsatt kan genomföra samtal, är det rekommenderat att du ringer till kundservice under öppettiderna - du hittar kontaktuppgifter här.