Besvarat

Problem med Huawei B2368

  • 7 September 2020
  • 4 svar
  • 457 visningar

Har haft denna Super Router i över 8mån och från första dagen upplevde jag problem !!.

Kundtjänst har hjälpt så gott dom kunnat, med den ena & det Andra, området jag bor i ska enligt täckningskartor har grym 4g täckning men ändå så suger min uppkoppling 

& värre har det blivit, nu helt plötsligt lägger nätet av helt, larm, bevakningskameror, tv m.m slutar fungera, men ändå så visar led-belysningen på routern färgen blå = bra styrka!.

Har kämpat att få routern & antennen utbytta, vilket 3 inte går med på! Men nu ska jag iaf få skicka in dom för koll & ärligt så tror jag inte det kommer hjälpa :/ 

Nu sitter man med ett dyrt abonnemang med surf jag inte kan använda, grabben kan inte spela sina spel, tv,n laggar, & råkar mobilen koppla upp på nätverket kan jag inte ens läsa Aftonbladet, så segt går de

har aldrig saknat VDSL som nu, även om det inte var supersnabbt så var det stabilt & pålitligt 


Besviken Kund 

 

 

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

 

 

 

 

 

 

 

icon

Bäst svar av Pettersson 16 September 2020, 10:05

Visa original

4 svar

Användarnivå 5
Emblem +21

Hej!

Riktigt tråkigt att höra att det har fungerat så kasst för dig…

Skulle du kunna skicka ett PM till mig med din adress så kan jag försöka kolla vad som kan göras? Om routern ännu inte har skickats iväg.

Även lite bilder på ett par hastighetsmätningar skulle vara till stor hjälp, för att få reda på om problemet beror på hastigheterna i sig eller svarstiderna. :slight_smile:

Trodde knappast att 3 själva skulle gå in och skriva om min Rubrik till denna fråga !!! Alltså VA???
 

Om jag skriver en varning För att inte fler ska bli LURADE att sitta fast i ett skitdyrt abonnemang Med en router som verkligen inte håller måttet & så går ni in & ändrar hela texten till att jag upplever problem ??? Jag skulle verkligen inte rekommendera B2368 & nu efter ha blivit cencurerad börjar jag undra om inte 3 själva vet om Att den inte fungerar .. 

Användarnivå 7
Emblem +40

@Patrik.S Gör så att du skickar ett privat meddelande med efterfrågad information till @Karl så kan ni tillsammans se över om det går att lösa de problem du upplever. Det är garanterat inte i 3s intresse att du ska vara missnöjd, självklart vill de att det ska fungera bra för dig! :) 

 

Jag jobbar ju inte på 3, men kan tänka mig att man ändrat rubriken för att den ska bli mer rättvisande för vad inlägget innehåller. Detta är ett supportforum och det är bra om andra kunder som kanske upplever liknande problem också kan hitta en lösning när de söker. :) 

& Nu har 3 slutat sälja denna underbara Dyra fejk Routern … & jag har bara 8mån kvar av mitt skit dyra helt värdelösa abonnemang …. 

Härligt att dom äntligen förstod att den var helt värdelös .. men vi som köpt sitter fast i skiten :/ 

Svara