Besvarat

Surfen tar slut så fort

  • 8 April 2019
  • 1 svar
  • 576 visningar

Hejsan!
Jag förstår ingenting, i går söndag, fick jag meddelande på mobilen när jag skulle gå in om att min surf var slut. Kan det vara möjligt att jag inte har surf på varken telefon, läsplatta. datorn/routern eller så på en gång. Hur kommer det sig. Jag är så trött på att wifi, routern inte fungerar mer än ungefär halva månaden men då inte två veckor i sträck på slutet av månaden utan två-sju dagar i sträck och sedan kommer det tillbaka under några dagar för att sedan försvinna och komma tillbaka och försvinna och komma tillbaka. Det är inte roligt att betala fullt pris för något som bara går att använda ibland ca: två veckor/per månad uppdelat på flera små perioder. Varför är det så? Kan ni fixa till det? Vill också veta om det verkligen just nu är slut på all surfen på alla våra apparater eller om något blivit fel. Vi har behov av att veta att det alltid fungerar. Har full förståelse om surfen tar slut de sista dagarna i varje månad men inte den 7 denna månad. Det är inte aktuellt att köpa till något mer surf. Vet att vi sagt upp en del som kanske har tagits bort nu, men det gäller inte routern eller surfen på min mobil. Vänligen kolla upp detta snarast. Jag kan bara använda telefonen när jag går på min arbetsplats Wifi några timmar/dag.
Tacksam för snabbt svar.
Mvh.
Maritha Karlssson

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till bredband - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Tretin 12 April 2019, 14:17

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Hejsan @Ithakarl,

varmt välkommen till forumet!

Det låter som att surfmängden du har i dagsläget inte räcker till ditt behov. Jag rekommenderar att du tar kontakt med vår kundservice för att se över detta och hitta något som kan passa ditt behov bättre; och eventuellt få ned din månadskostnad så att du inte behöver köpa till 3Extrasurf.

PS. Jag håller även på att jobba med en artikel om hur mycket surf som dras när du surfar på olika ställen som kanske kan vara intressant för dig. Håll utkik här på forumet inom kort! 😉

Svara