Skip to main content

Hej! Jag köpte mobil och mobilt bredband hos er nyligen men har väldigt dålig hastighet på bredbandet. Kan man göra något åt detta?

Vi bor i lägenhet i Hägersten. Kundnummer xxxxxxxxxxxx.

Hejsan🙂 , @Hjerpe 

Vad får du för hastigheter & svarstider ? Med tanke på att du upplever att det är väldigt dåliga hastigheter . Testa vid olika tidpunkter som referens.

https://www.bredbandskollen.se/

 

På täckningskartan kan du se hur det ser ut med den teoretiska täckningen i ditt område.

https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta

Upplevelse → Täckning . Där kan du skicka rapport till berörd avdelning. Så får dom informationen till sig.

 

Här finns även kontaktuppgifter till 3 kundservice , om du vill att någon ser övet det.Så kan dom se om det ligger något grundläggande fel och vad man kan göra .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Tänk på att detta är ett öppet forum , och inte direkta kundservice . Så va försiktig med personliga uppgifter , eftersom dom syns helt öppet.

/F


Lämna en kommentar