Hej! Jag köpte mobil och mobilt bredband hos er nyligen men har väldigt dålig hastighet på bredbandet. Kan man göra något åt detta?
Vi bor i lägenhet i Hägersten. Kundnummer xxxxxxxxxxxx.
Hej! Jag köpte mobil och mobilt bredband hos er nyligen men har väldigt dålig hastighet på bredbandet. Kan man göra något åt detta?
Vi bor i lägenhet i Hägersten. Kundnummer xxxxxxxxxxxx.
Hejsan ,
Vad får du för hastigheter & svarstider ? Med tanke på att du upplever att det är väldigt dåliga hastigheter . Testa vid olika tidpunkter som referens.
https://www.bredbandskollen.se/
På täckningskartan kan du se hur det ser ut med den teoretiska täckningen i ditt område.
https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta
Upplevelse → Täckning . Där kan du skicka rapport till berörd avdelning. Så får dom informationen till sig.
Här finns även kontaktuppgifter till 3 kundservice , om du vill att någon ser övet det.Så kan dom se om det ligger något grundläggande fel och vad man kan göra .
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Tänk på att detta är ett öppet forum , och inte direkta kundservice . Så va försiktig med personliga uppgifter , eftersom dom syns helt öppet.
/F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.