Hej! Jag köpte mobil och mobilt bredband hos er nyligen men har väldigt dålig hastighet på bredbandet. Kan man göra något åt detta?
Vi bor i lägenhet i Hägersten. Kundnummer xxxxxxxxxxxx.
Bästa svar av frodrik91
Visa originalHej! Jag köpte mobil och mobilt bredband hos er nyligen men har väldigt dålig hastighet på bredbandet. Kan man göra något åt detta?
Vi bor i lägenhet i Hägersten. Kundnummer xxxxxxxxxxxx.
Bästa svar av frodrik91
Visa originalHejsan🙂 ,
Vad får du för hastigheter & svarstider ? Med tanke på att du upplever att det är väldigt dåliga hastigheter . Testa vid olika tidpunkter som referens.
https://www.bredbandskollen.se/
På täckningskartan kan du se hur det ser ut med den teoretiska täckningen i ditt område.
https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta
Upplevelse → Täckning . Där kan du skicka rapport till berörd avdelning. Så får dom informationen till sig.
Här finns även kontaktuppgifter till 3 kundservice , om du vill att någon ser övet det.Så kan dom se om det ligger något grundläggande fel och vad man kan göra .
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Tänk på att detta är ett öppet forum , och inte direkta kundservice . Så va försiktig med personliga uppgifter , eftersom dom syns helt öppet.
/F
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑