Jag har inte fått min faktura

  • 20 mars 2018
  • 0 svar
  • 386 visningar

Användarnivå 5
Emblem +5
Nu när det är deklarationstider så är det väldigt många som ansluter sig till Kivra för en chans att komma över mindre eller större förmögenheter tidigare än vanligt. När man ansluter sig till Kivra så får man även post från de andra företagen som är anslutna till Kivra, och vi råkar vara ett av dem. Så om du vet om att du nyligen anslutit dig till dem så rekommenderar vi att se över den digitala brevlådan för att se om du fått fakturan där.

⚠️ Fakturaavgiften kvarstår även om man får fakturan genom Kivra, den räknas då som en administrativ avgift. Vill du undvika fakturaavgiften så rekommenderar vi att du ansöker om e-faktura eller autogiro. Läs mer om det här.

Om du inte är ansluten till Kivra så behöver du inte oroa dig över att fakturan inte letat sig fram i postgången. Du hittar nämligen dina fakturor på Mitt3 där du också har möjlighet att betala dem direkt, så länge som du har ett svenskt betalkort (Gäller ej VISA Electron & Maestro).

Tips
Om du är lite sent ute med betalningen av fakturan så rekommenderar vi en kortbetalning via Mitt3, då betalningen därigenom registreras hos oss snabbare.

Betala fakturan via Mitt3.

Du behöver kortnummer, CVC-kod och kortets giltighetsdatum tillgängligt.

  • Logga in på Mitt3.
  • Klicka på fliken Faktura.
  • Leta upp fakturan som ska betalas.
  • Klicka på knappen "Betala nu".
  • Klicka på "Fortsätt till kortbetalning".

Detta ämne har stängt för kommentarer