Besvarat

49kr för faktura

  • 8 February 2023
  • 4 svar
  • 125 visningar

Hej,

Där måste ha hänt något fel, 

Det står att jag har en faktura avg på 49kr? Det kan inte stämma då det är digitalt och saknar grund för kostnaden där av måste det vara någon typ av luredrejeri eller bedrägeri det rör sig om. Eftersom ni inte värdesätter era kunders tid, ber jag er att ringa mig så snart ni ser detta så vi kan lösa detta på ett smidigt sätt. 

Robin

icon

Bäst svar av JeppePeppe 15 February 2023, 12:00

Visa original

4 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Robin Göransson 

Hur har du ansökt om Autogiro / E-faktura ? Vet du om den blivit godkänd / aktiv med rätt kundnummer ?

 

Du behöver kontakta kundservice på chatt eller telefon om du behöver vidare assistans. Så hjälper dom dig så allt fungerar som det ska efter dina önskemål.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

/F

Vägrar sitta i er besinninslösa telefonkö idiotin upphör liksom aldrig, och kommer ej betala någon faktura kostnad då det saknar motviering! Vill ni lösa detta smidigt ringer ni ER KUND!(!!!!!) och löser detta.

Trevlig helg. 

Användarnivå 6
Emblem +40

Då detta är ett community / forum och inte kundservice . Så är det nog tyvärr den vägen man får gå . 
 

Eftersol allting är öppet på ett community , så va försiktig med personliga uppgifter . Då vem som helst kan se det . 
 

Men om du ser att ditt autogiro / E-Faktura blivit aktivt på din bank eller inloggad på mitt3 . Så bör det fungera mot din nästkommande faktura . Då fakturan släpar efter . 
 

/ F 

Användarnivå 7
Emblem +36

Hej @Robin Göransson! 👋

Ledsen ifall det blivit något tokigt på fakturan. Är det som @frodrik91  skriver och att du ansökt om antingen e-faktura, eller autogiro med SMS-notis så ska du inte ha något faktureringsavgift 49 kr. Blev den nya faktureringsmetoden godkänd i februari, så är faktureringavgiften borta på fakturan i mars - det beror på att fakturan är eftersläpande med 1 månad. Du betalar för perioden “Februari” på fakturan i Mars.

Hojta till ifall det är några andra frågor eller funderingar! 😊

Svara