Hejsan , @Robin Göransson
Hur har du ansökt om Autogiro / E-faktura ? Vet du om den blivit godkänd / aktiv med rätt kundnummer ?
Du behöver kontakta kundservice på chatt eller telefon om du behöver vidare assistans. Så hjälper dom dig så allt fungerar som det ska efter dina önskemål.
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
/F
Vägrar sitta i er besinninslösa telefonkö idiotin upphör liksom aldrig, och kommer ej betala någon faktura kostnad då det saknar motviering! Vill ni lösa detta smidigt ringer ni ER KUND!(!!!!!) och löser detta.
Trevlig helg.
Då detta är ett community / forum och inte kundservice . Så är det nog tyvärr den vägen man får gå .
Eftersol allting är öppet på ett community , så va försiktig med personliga uppgifter . Då vem som helst kan se det .
Men om du ser att ditt autogiro / E-Faktura blivit aktivt på din bank eller inloggad på mitt3 . Så bör det fungera mot din nästkommande faktura . Då fakturan släpar efter .
/ F
Hej @Robin Göransson!
Ledsen ifall det blivit något tokigt på fakturan. Är det som @frodrik91 skriver och att du ansökt om antingen e-faktura, eller autogiro med SMS-notis så ska du inte ha något faktureringsavgift 49 kr. Blev den nya faktureringsmetoden godkänd i februari, så är faktureringavgiften borta på fakturan i mars - det beror på att fakturan är eftersläpande med 1 månad. Du betalar för perioden “Februari” på fakturan i Mars.
Hojta till ifall det är några andra frågor eller funderingar!