Hej jag kan inte ringa er mitt abonnemang har blivit stängt fast att jag betalade via mitt kort idag
>Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till faktura
>Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till faktura
Sida 1 / 1
Hej och varmt välkommen till 3Community!
När man gör en direktbetalning med kort kan det ta upp till en timme innan spärren lyfts. När detta sker får du ett SMS från oss som berättar att abonnemanget är återigen aktivt. 🙂
När man gör en direktbetalning med kort kan det ta upp till en timme innan spärren lyfts. När detta sker får du ett SMS från oss som berättar att abonnemanget är återigen aktivt. 🙂
Min tel är fortfarande spärrat
Min tel är fortfarande spärrat
Hejsan
Har du testat att starta om telefonen? Ibland händer det att spärren fastnar trots att den är hävd från vårt håll, och då räcker det med en vanlig omstart av telefonen
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.