Besvarat

Abonnemanget är fortfarande spärrat

  • 14 June 2018
  • 3 svar
  • 531 visningar

Hej jag kan inte ringa er mitt abonnemang har blivit stängt fast att jag betalade via mitt kort idag

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till faktura
icon

Bäst svar av Erik 14 June 2018, 18:07

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +10
Hej och varmt välkommen till 3Community! 🙂
När man gör en direktbetalning med kort kan det ta upp till en timme innan spärren lyfts. När detta sker får du ett SMS från oss som berättar att abonnemanget är återigen aktivt. 🙂

Min tel är fortfarande spärrat 

Användarnivå 7
Emblem +36

Min tel är fortfarande spärrat 

 

Hejsan @Merima!

Har du testat att starta om telefonen? Ibland händer det att spärren fastnar trots att den är hävd från vårt håll, och då räcker det med en vanlig omstart av telefonen :slight_smile:

Svara