Svar
Abonnemanget är fortfarande spärrat
Hej jag kan inte ringa er mitt abonnemang har blivit stängt fast att jag betalade via mitt kort idag
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till faktura
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till faktura
Bäst svar av Erik
Hej och varmt välkommen till 3Community! 🙂
När man gör en direktbetalning med kort kan det ta upp till en timme innan spärren lyfts. När detta sker får du ett SMS från oss som berättar att abonnemanget är återigen aktivt. 🙂
När man gör en direktbetalning med kort kan det ta upp till en timme innan spärren lyfts. När detta sker får du ett SMS från oss som berättar att abonnemanget är återigen aktivt. 🙂
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

