Det är nämligen så jag har haft problem med e-fakturan på min bank att jag inte kunde se eran e-faktura. Så därför hade jag betalat 7:e Januari som de också står draget från min bank. som jag fick gå in på eran hemsida att kolla OCR numret.
Men ändå så har jag fått inkasso krav att jag betala 399 + 180 kr för december fakturan?
För jag vet med att jag har betalat detta. Så min fråga till er, hur ska vi gå tillväga? Ska jag behöva betala detta? Eller kan ni göra ett undantag att ta bort det, om jag skickar bild bevis från min bank att jag har betalat detta? För jag kunde nämligen inte se Januari fakturan heller på banken..
Behöver jag då söka om e-faktura på nytt när jag har haft problem och inte få December fakturan eller Januari fakturan som E-faktura? Skulle vara väldigt tacksam för svar.
Här är också bild bevis jag har betalat det.
Mitt personnummer är: (19XXXXXXXXXX)
[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Bäst svar av Pettersson
Visa original