Hej!
jag är ny medlem hos er och Jag har gjort e-faktura men
jag har inte fått någon faktura jag vill gärna fråga om det är något fel.
mvh Nour
Ansökt E-faktura
Bäst svar av Limpen
Hej
Detta kan bero på att du får din faktura månaden efter. Om du blev kund under februari, ska du få din första faktura i mars, antingen denna vecka eller nästa.
Det kan vara bra att logga in på Mitt3 för att kolla om du fått någon faktura, som
- Logga in på Mitt3
- Skrolla ner tills du ser rubriken Kostnader
- Under rubriken ser du om du fått någon faktura från oss
Tveka inte att höra av dig igen om du ser en faktura i Mitt3, men den inte har skickats till dig som E-faktura 🙂
// Vi har redigerat ditt inlägg eftersom känsliga uppgifter bryter mot våra riktlinjer. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //
// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.