Skip to main content
Besvarat

Ansökt E-faktura

  • 4 mars 2025
  • 2 svar
  • 49 visningar

Hej! 
jag är ny medlem hos er och Jag har gjort e-faktura men
jag har inte fått någon faktura jag vill gärna fråga om det är något fel. 
mvh Nour

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Nour_afr, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Detta kan bero på att du får din faktura månaden efter. Om du blev kund under februari, ska du få din första faktura i mars, antingen denna vecka eller nästa.

Det kan vara bra att logga in på Mitt3 för att kolla om du fått någon faktura, som ​@Martin 3 kund i 19år tipsar.

  1. Logga in på Mitt3
  2. Skrolla ner tills du ser rubriken Kostnader
  3. Under rubriken ser du om du fått någon faktura från oss

Tveka inte att höra av dig igen om du ser en faktura i Mitt3, men den inte har skickats till dig som E-faktura 🙂
​​​​​​​

// Vi har redigerat ditt inlägg eftersom känsliga uppgifter bryter mot våra riktlinjer. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //

Visa original

2 svar

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34

Har du tillgång till mitt3 och BankID?


Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+29
  • Moderator
  • 142 kommentarer
  • Svar
  • 5 mars 2025

Hej ​@Nour_afr, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Detta kan bero på att du får din faktura månaden efter. Om du blev kund under februari, ska du få din första faktura i mars, antingen denna vecka eller nästa.

Det kan vara bra att logga in på Mitt3 för att kolla om du fått någon faktura, som ​@Martin 3 kund i 19år tipsar.

  1. Logga in på Mitt3
  2. Skrolla ner tills du ser rubriken Kostnader
  3. Under rubriken ser du om du fått någon faktura från oss

Tveka inte att höra av dig igen om du ser en faktura i Mitt3, men den inte har skickats till dig som E-faktura 🙂
​​​​​​​

// Vi har redigerat ditt inlägg eftersom känsliga uppgifter bryter mot våra riktlinjer. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies