Har ansökt hos Nordea om autogiro. Ansökan är avvisad. Vad är felet?
Hälsningar
Birgitta Ståhl
Bäst svar av frodrik91
Visa originalHar ansökt hos Nordea om autogiro. Ansökan är avvisad. Vad är felet?
Hälsningar
Birgitta Ståhl
Bäst svar av frodrik91
Visa originalHejsan 🙂,
Så som jag förstår det så har du ansökt för Autogiro vid inloggat läge hos din internetbank ? dvs Nordea i ditt fall. Det kan möjligtvis vara att clearing nummer eller något nummer har blivit fel .
Om du inte får det att fungera så kan det vara bra att kontakta banken , för se vad som kan vara anledningen . Annars kontakta 3 kundservice , så kan dom se över vad det kan vara för anledning och förhoppningvis få löst problemet.
https://www.tre.se/support#kontaktaossw
/F
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.