Besvarat

Autogiro

  • 16 January 2023
  • 1 svar
  • 287 visningar

Har ansökt hos Nordea om autogiro. Ansökan är avvisad. Vad är felet?

Hälsningar

Birgitta Ståhl

icon

Bäst svar av frodrik91 16 January 2023, 21:35

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Frustalis 

Så som jag förstår det så har du ansökt för Autogiro vid inloggat läge hos din internetbank ? dvs Nordea i ditt fall.  Det kan möjligtvis vara att clearing nummer eller något nummer har blivit fel .

 

 

 

 

Om du inte får det att fungera så kan det vara bra att kontakta banken , för se vad som kan vara anledningen . Annars kontakta 3 kundservice , så kan dom se över vad det kan vara för anledning och förhoppningvis få löst problemet.

https://www.tre.se/support#kontaktaossw

 

/F

Svara